take me home tour

Hej! Konserten i onsdags var bland det bästa jag någonsin har varit med om. Helt klart en av de bästa kvällarna i hela mitt liv!! Vi lämande Hudiksvall runt 2 tiden och kom slutligen till Friends Arena vid 6 tiden efter att vi krånglat oss dit. När alla stod och väntade för att få komma in kom killarna ut och vi fick se dem en snabbis, kunde knappt tro att det var sant haha!
Efter en lång tids väntade fick vi äntligen komma in i arenan och vid halv 9 tiden (tror jag) drog konserten igång på riktigt.
Sedan var jag hur lycklig som helst under hela kvällen! Tror jag aldrig har skrikit så mycket i hela mitt liv, åååååh det var så underbart!!
 
Sent på kvällen åkte vi hem och dagen efter blev jag oturligtvis sjuk. Men det var det värt, ångrar absolut inte att jag gick på konserten!
Har massor med filmer och bilder på fånen och ska jag vara ärlig så är ingen av dem speciellt haha. Men här är några stycken iallafall.
 
 
 
 
Haha jaa här ett exempel på en extremt lyckad bild. Man ser iaf att det är 5 personer på ställningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback