Lexington

Kom hem från skolan igår och mamma hade köpt detta till mig. Har gått och lurat på parymen rikitgt länge nu så blev jätteglad att hon hade köpt den åt mig! Senare på kvällen drog jag till Kristin och Felicia och kollade på film, riktigt mysigt! Dock var jag livrädd när jag skulle gå hem. Hatar att gå själv ute mitt i natten så det slutade med att jag sprang sista biten hem och försökte lyssa på typ gamla justin bieber låtar haha.
Kom nyss hem från stan med Linnea. Hittade en jeanssjorta och ett läppstift. Måste även börja fundera på vad jag ska ha på mig på One Direction konserten, my gash kommer bli svårt haha!
 
 
 
Kan inte bara den här mannen gifta sig med mig så att mitt liv blir fullbordat. Snälla snälla snäääälllla. I love you I love you I love youuu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback