it's coming closer

Den 26-28 April ska jag på avreseläger för alla som ska iväg i höst! Vi ska träffas på Göteborgs centralstation och sedan tar vi bussen ut till Stenungsön. Jag tycker det ska bli jättekul att få träffa alla och höra vad de tycker och tänker om året! 
Känner att det verkligen börjar närma sig nu vilket både är spännande och skitkul. Måste dock ta svå till sprutor innan jag åker, ett tuberkulos test och en Polio booster. Gaah hatar sprutor men det är väl bara att göra det!
Nu ska jag fortsätta att kolla lite utbytesstudent bloggar, äta frukost och sedan åka till skolan. Och tanken på att det är fredag idag gör mig en aning gladare också!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback