SOMMARLOV

Har visst inte skrivit på ett tag. De senaste veckorna har varit fulla med prov och inlämningsuppgifter så jag har inte haft så mycket tid över till annat. Men nu är jag tillbaks och jag har äntligen fått sommarlov!
I torsdags gick jag sista dagen med min klass. Tanken att jag börjar High School nästa gång jag börjar skolan är helt galet! Nästa år vid den här tiden tar mina kompisar studenten medans jag har ett år kvar på gymnasiet.
Lite surt kanske men det kommer att vara värt det! Jag ska ju till USA!!!
 
Har fortfarande inte fått någon placering. Vill så jätte gärna få en familj i juni så man hinner ha kontakt med dem innan jag åker. Men med min tur antar jag att jag kommer få vänta till augusti haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback