Hur mår ni?

Jag mår hur bra som helst!
Jag fick svar på mitt mejl som jag skickade till min välkomstfamilj och hon är verkligen jätte gullig. En tysk 18-årig tjej som går på college i Madison bor också hos min familj och det är jag jätte glad över! Sedan ska min "värdmammas" dotter (som förövrigt har en 16-årig dotter) också ha en norsk utbytesstudent hos sig. De kommer även gå på samma skola som mig så det känns jättebra!  Dock har jag inte vågat lägga till någon av dem på facebook än hehe..
Svarade på hennes mejl och skickade med lite bilder på stugan osv. Så nu väntar jag på svar igen!
 
I fredags hade jag och alexandra den första avskedsmiddagen! Det var hur mysigt som helst. Vi åt och åt och åt och åt lite till, tror jag aldrig varit så mätt haha.
Måste även säga att vi verkligen lyckades med tårtan, både god och snygg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback