hello sweden

Hoppas ert sommarlov är lika härligt som mitt! Landade i Sverige halv 4 igår tror jag och kom hem till Hudik några timmar senare. Kändes lite tråkigt att lämna Turkiet och åka hem igen men jag har ju faktiskt en massa att se fram emot här hemma också! Först och främst är några av mina kusiner från USA här och om ca en vecka kommer resten, riktigt kul! Sen kommer även Amanda (min tremänning) upp från Skåne och stannar här ett tag, ska bli så himla kul att få träffa henne igen!
En annan sak som står på schemat är att planera inför avskedsmiddagarna som också måste bli av. Typ alla jag känner ska på utlandspraktik och åker olika perioder under sommaren, så vi (jag och alexandra) kommer att får ha några avskedsmiddagar. Vi ska planera det ikväll! :)
 
Idag var vi även och fixade med bankkort som jag ska ha i USA och tog även bild till Amerikanska ambassaden, så det är skönt att det är klart! Nu är det även bara en vecka kvar tills jag ska ner till Sthlm och fixa mitt student visa.
Det känns som det enda som fattas nu är en värdfamilj, men jag antar att det bara är att vänta. Någon gång kommer jag ju få det men det hade varit skönt om det inte blir typ 24 timmar innan jag ska åka haha..
 
Jag har inte laddat in bilderna från resan än men ska försöka göra det så snart som möjligt, lovar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback