flight times

Mejlade STS förra veckan om de hade någon information om mina flygtider och vilka flygbolag jag ska resa med. Igår fick jag svar!
 
Den 24 augusti kl. 07:35 går planet från Arlanda och landar kl. 09:15 (lokal tid) på Heathrow i London.
Sedan kl. 11:50 (lokal tid) lyfter planet igen mot Chicago och kl. 14:20 (lokal tid) landar jag på O'hare.
Sista flygningen sker kl. 17:55 (lokal tid) och kl. 18:45 (lokal tid) landar jag slutligen i Madison! 
Eftersom klockan är närmare 2 på natten i Sverige då och jag kommer ha rest i ca. 18 timmar så antar jag att jag kommer vara ganska trött. Men det är iallafall rik5tgit kul att veta flygtiderna!
De första två resorna kommer jag flyga med British Airways och den sista flygningen med American Airlines.
 
Hursomhelst började jag med en scrapbook idag som jag ska ta med till USA. Jag är inte direkt så "pysslig" av mig men jag ska iallafall försöka att fixa med den när jag är där. Även fast det känns som att den antagligen kommer ligga bortglömd i något hörn haha..
Det är roligt grej iallafall :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback