påsklov

Påsklovet är snart över och snart återstår det bara cirka 10 veckor kvar till sommarlov! Känns jätte tråkigt att jag bara har 10 veckor kvar med min klass. Kommer bli jätte konstigt att få gå med en annan klass när jag kommer tillbaka! Gaad
 
Hursomhelst har jag haft ett riktigt bra lov, kan ju erkänna att jag inte har gjort så mycket som jag tänkt från början, men det har varit skönt att bara få ta det lungt också. I måndags tog jag iallafall en Polio spruta och gjorde TBC skin test, tror seriöst att hela min kropp bara består av vaccin snart haha. Var och kontrollerade tuberkulos testet och nej, jag har det inte. 
 
Beställde även ett par skor för ett tag sedan och dom kom igår! Nämligen ett par Nike Free Run i en rosa aktig färg. Skorna är mycket mer aprikosfärgade i verkligheten än vad kameran ville visa.
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback