"Yes, then zero"

Ååh, vad less jag blir. Av någon anledning går det inte spara bilder från min iPhone på datorn så jag är tvungen att blogga från mobilen. Hm
Jaja, hade iallafall en jättebra födelsedag! Plus att mormor och morfar kom hem från USA idag och de hade lyckats fått med sig ett par vita låga converse och massa kläder från Hollister! Tror att nästan hela min garderob består av Hollister kläder snart haha.
Nej, nu ska jag fortsätta med sts papperna. Det är galet hur mycket som måste göras!
Lite bilder från senaste veckorna:


Kommentarer
Alma säger:

Hej, jag ska också åka till USA 13/14 och tänkte fråga om du ville länka varandra? konstig svenska det blev men du fattar haha? :)

Svar: Hej, vad kul! självklart kan jag göra det haha! :)
anlini.blogg.se

2012-09-20 | 19:09:41
Bloggadress: http://itaktmedhimlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback