Hejsan hejsan

 Den här bloggen kommer alltså att handla om mitt utbytesår i USA 2013/2014. Har aldrig haft blogg förut så därför var det inte helt enkelt att veta hur man fixar designen och headern men jag tror jag har fått till den någorlunda iaf hahah. Som sagt så kommer jag att skriva om alla förberedelser innan jag åker, själva utbytesåret och sedan när jag kommit hem igen. Kommer nog även slinka in lite vanliga inlägg som inte har med USA och göra!
 
Jag åker med organisationen STS och gjorde ansökningen någon gång i mitten av April (var väldigt tidigt ute haha). Gick på intervju den 4 Juni och fick sedan antagningsbesked någon vecka därefter. Tror jag aldrigt blivit så glaaaaaaaad!
Anledningen varför jag valde STS var för att jag och en kompis var på språkresa med dem sommaren 2010 till Jersey och tyckte att det fungerade jättebra.
Hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg och så får ni ha det så bra! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback