Hallå, hallå!

Dagarna rullar på! Har haft så mycket att göra att jag inte haft så mycket tid hemma. Men det har varit kul!
 
*Har varit på läkarundersökning (fick vänta ca 4 timmar!!!)
*Igår var vi till Devils Lake. Vi åt massa mat, gick längs sjön och berget och hade det väldigt trevlig!
*Har fått mina naglar fixade.
*Har shoppat en del (mest träningskläder till Cross countryn osv.)
*Fixat med massa inför skolan som förövrigt BÖRJAR IMORGON!!
* Varit på middag hos Liza och hennes familj, jätte mysigt och god mat!!
*Tränat massa! Varit på tränings classer och cross country. Min kondition har ju varit bättre haha.
*Varit på mitt första cross country meet (typ tävling) men gooosh vad varmt det var! Springa i 34 grader och stålande sol, uscha.
*Hängt med Calli och hennes kompisar och gjort massa saaaker!
*Varit på både mitt första Football game och soccer game!! :)
OSV OSV OSV.
Har hunnit med mycket meeeer men nu orkar jag inte skriva mer. Måste sova så att jag orkar upp imorgon!
First day of school tomorrow!
Har inte tagit så mycket bilder tyvärr men här är några iallafall!
 
 
 
 
 
 
Calli och Hanna vid Devils Lake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback