looking forward and looking back

I måndags fick jag äntligen tillbaka mitt papper om studieuppehåll och vet ni vad? Det är godkänt! Så nu är det helt klart att jag inte ska gå i svensk skola nästa år! Känns helt galet att jag inte har så många veckor kvar med min klass, att de ska ta studenten när jag kommer tillbaka och det blir min tur att börja trean då. Galet galet galettt
 
På lördag morgon bär det förresten av till Stockholm med mina föräldrar. Avresemötet börjar klockan 11 och slutar vid 5 så det blir många timmar. Men jag är super taggad för vi kommer även få STS t-shirt och väska då! Som jag har längatat haha. 
Men jag tror faktiskt att det kommer bli ganska kul, hoppas det iallafall! :)
Kollade igenom mina bilder på fånen från Malaysia och fick lust att bara spola tillbaka tiden. Hade så himla kul!
 
Hittade så många otroligt vackra bilder så det fick bli ett vackert collage. Dock är dessa inte så värst farliga, kan lungt säga att det finns värre haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback