take me away

Här sitter jag med ett fint fräknigt (säger man så?) solbränt ansikte. Har haft hållit i friidrottsskola sen i måndags och imorgon är det sista dagen. Vi har haft jätte tur med vädret och det har varit strålande sol nästan hela tiden, någonting som syns i mitt ansikte. Herregud vad röd jag är haha. Men men, det är inte alltid lätt att vara rödhårig.
Men det har varit riktigt kul att ha varit med i år igen. Har varit ledare i flera år nu och det är lika kul varje gång!
Är dock mindre taggad inför det obligatoriska vattenkriget imorgon. Ledare mot barnen.. får väl gömma mig i något hörn eller något haha.
 
På lördag åker jag till Turkiet! Eller ja på söndag morgon, men vi åker ner till stockholm på lördagenoch sover över.
Därför kan jag tänka mig att det inte blir så mycket bloggning nästa vecka, fast man ska aldrig säga aldrig. Kanske dyker upp någon bild eller två! 
Men om det inte gör det får ni ha det så bra och njuta av sommarlovet! :)
 
3 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback