Design och BILDBOMB

Nu tror jag att jag är nöjd med designen! Den enda som ser konstigt ut är blogglänkarna. De ligger fel och jag vet inte hur jag ska få bort det. Har försökt hur länge som helst men jag lyckas inte, är inte direkt något designproffs haha. Någon som vet hur man gör? :) 
 
Annars så flyter dagarna på. Idag är det 26 dagar kvar tills jag åker! Känns som en evighet men det behövs nog med tanke på allt som måste fixas. Måste bland annat köpa en kabinväska och presenter till familjen. Har kommit på en del saker jag ska köpa men det behövs meeer.
Har ju också glömt att visa bilder från Turkiet så tänkte göra det nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback