"New York, I Love You XOXO"

Sådär, nu ser designen någorlunda ut iallafall. Jag ska säga att jag verkligen inte är något dataproffs så jag har kämpat med designen och headern i några veckor nu haha!
Den ser mycket bättre ut än den förra jag hade, usch förstår inte hur jag tänkte när jag gjorde den hehe.
 
Så vad har jag sysslat med de senaste veckorna då? Jo massor med saker men framför allt S K O L A N. Det har varit galet mycket dom senaste veckorna men nu börjar det äntligen lunga ner hoppas jag iallafall. Annars har jag sett klart på alla Gossip Girl avsnitt (tror en del av mitt liv har försvunnit), varit i stugan och självklart med familj och vänner!
Har även märkt att det är en del som redan fått sina värdfamiljer vilket är jätte kul! Jag går bara och väntar på att någon från STS ska ringa och berätta var jag har hamnat, men jag antar jag jag garanterat kommer vara en av dom sista som får sin värdfamilj. Brukar ha otur med sådant.
 
Ska se till att det kommer upp en "Malaysia part 2" också snart. 
                    

 
 

Kommentarer
Suppis säger:

gaaaah, ser fram emot att följa din blogg honey!

Svar: Haha men sötnöt! pusss
anlini.blogg.se

2013-03-05 | 02:20:18
Bloggadress: http://scuperman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback