14 days left

Idag är det prick 2 veckor kvar till jag åker! Var ner på stan en sväng för att inhandla lite saker som jag ska ta med mig. Schampoo, balsam osv. Har varit noga med att bara köpa små förpackningar och flaskor eftersom de väger mycket.
Skulle gärna vilja börja packa nu men det känns en aning tidigt haha. Får vänta åtminstonde en vecka antar jag.
 
Två veckor kvar innebär även två veckor av sommarlov! Har hitills haft ett riktigt bra sommarlov måste jag säga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite blandade bilder från de senaste veckorna!

Kommentarer
Anonym säger:

Åh fy, kommer sakna dig så mycket Nea!! :(

2013-08-10 | 22:47:45
Tova säger:

Ojdå, fint att det stog anonym istället för Tova..

Svar: Haha kommer sakna dig meed! Tycker du kan lämna Spanien och komma hem nu så jag hinner träffa dig innan jag åker! :)
anlini.blogg.se

2013-08-10 | 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback