They say summer's over

Har verkligen försökt njutit av de sista dagarna på sommarlovet eftersom skolan börjar snart (fortfarande helt sjukt hur snabbt det här lovet har gått!) och jag känner att jag har lyckats ganska bra faktiskt.
Varit med vänner, ätit onyttigt, hängt på stranden och i stugan, varit hundvakt, åkt båt och sooooovit! har garanterat gjort en massa mer men jaja. Försöker koncentrera mig på att skriva men det är lite svårt eftersom jag har en lillebror i rummet bredvid som pratar i sömnen haha. Fast nu blev han tyst.. bra
Förresten så är filmen nästan färdig!!! Har suttit och krånglat med den x antal timmar och nu börjar det äntligen likna något. wiihoo
Jag är ju verkligen inte världens redigeringsproffs men några klipp har jag iallafall lyckas fått ihop. Så jag hoppas att jag lyckas få upp videon någon gång under de närmsta dagarna!  
 
Om ni undrar varför bloggen kanske ser lite konstig ut ibland är det för att jag håller på att fixa med designen. Just nu tycker jag allting ser konstigt ut så jag försöker få den lite snyggare. Och det ska jag fortsätta med nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback