Mixed Feelings

Tycker att titeln beskriver väldigt bra hur jag känner mig nu. Är både glad och ledsen på samma gång.
Jag vet att jag sa att jag skulle blogga under resan men internet har inte varit det bästa och om jag ska vara ärlig så glömde jag bort bloggen efter ett tag. 
Men hursomhelst så kom jag hem igår kväll runt 9 tiden tror jag. Har haft väääääärldens bästa veecka!! Den här resan är helt klart en av dom bästa resorna jag åkt på! Vill bara tillbakaaaaa
Altting har verkligen varit helt underbart. Båten, städerna, människorna, maten, jaaaa allt
Dock slutade resan sämre än någonsin. Min mobil blev på något vis stulen sista kvällen vi var där ( ångest är bara förnamnet). Lyckades inte få tillbaka den men var precis nere på stan och fixade en ny. så nu ligger en sprillans ny vit iphone 4s 32 gb bredvid mig. Har fortfarande samma nummer, men som sagt så är ju alla mina kontaker, bilder osv borta. Jättetråkigt.
 
Men men, ska försöka ladda in bilderna från kameran på datorn om jag hittar den någonstans hehe. Och om jag har tur kanske jag till och med lyckas lägga upp en film från resan, har filmat massor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback