And I'm done

Nu är allting inskickat och klart! Känns hur bra som helst, nu kan de äntligen börja leta efter en värdfamilj åt mig! Åhh, är så sjukt taggad så att jag inte vet var jag ska ta vägen!! Haha.
Antar att det inte kommer hända så mycket mer nu på ett tag, förutom någon betalning kan jag tänka mig. Lite tråkigt men så är det.
Åh juste, för er som inte vet så åker jag med organisationen STS och gjorde delstatsvalen 1. Californien, 2. Oregon, 3. Maryland. Egentligen spelar det ju inte så stor roll var man hamnar utan det viktigaste är ju att värdfamiljen är bra! Men jag kände att om jag ändå har chansen att få "säga till om någonting" så kan jag ju lika gärna göra delstatsval.
 
 
New York, 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback