HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ

Har 2 saker att berätta. För det första är jag VÄRLDENS sämsta person på att blogga. För det andra så åker jag till Hawaii om 1 dag. Sa jag att jag var taggad?! Kommer bli så himla skönt att få lite värme och sol för en vecka. Känns välbehövligt då vi haft typ runt -20 grader hur länge som helst nu. Suuper kallt.
 
Men jag måste be om ursäkt för hur mycket tid jag lagt ner på bloggen, vilket är nästan ingenting alls. Har nu förstått att det här med att blogga inte är min riktigt min grej. Haha.
Men jag gör mitt bästa! :)
 
Kommer ta med mig båda mina kameror och min filmkamera till Hawaii så lovar att det kommer komma upp bilder någon gången efter jag kommit hem. Blir borta 8 dagar.
Här har ni lite fina bilder på mig och Gilly, att plugga blir tråkigt efter ett tag har vi insett.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback