14:e september, 18 år!

Yes, nu har även jag efter en lång väntan fyllt ARTON år!!!
Fyllde år i lördags och jag hade verkligen en jättebra dag även fast den tillbringades här i USA utan min familj och vänner där hemma. 
Vaknade upp runt halv 9 på lördagsmorgonen och tillbringade sedan största delen av morgonen framför skype med men familj och Linnea, och telefonsamtal från mormor och morfar och vänner! 
Runt halv 11 tiden kom Calli, Hanna, Liza, Becky, Sheryl, Seth och Bret över och vi åt Swedish pancakes med sylt, grädde, blåbär, jordgubbar och självklart marple syrup haha. Vi åt även kladdkaka och grädde och svenskt godis! Hittils är det bara en som tyckt om djungelvrål haha. Fick även fina presenter av allihopa!
Mitt under brunchen kom posten och jag fick mitt paket från framiljen och Kristin! Vart så himla glad, trodde att det skulle bli försenat men det kom den perfeka tajmingen! :D
Fick bland annat en resa till någonstans i USA (vill till Hawai!!), en kamera med fina bilder på mina familj haha och en superfint armband. Ett par dagar senare kom även Linneas paket som jag blev överlyckig över! Tack allihopa!
Efter brunchen och åkte jag Becky och Hanna till mallet för att kolla på lite saker till homecoming som är på lördag! Så himla taggad, köpte en ticket idag!!
Efter det åkte vi hem till Liza en sväng och sedan skjutsade de hem mig igen.
Ett par timmar senare kom Calli och hämtade mig och så åkte jag, Calli, Hanna och Liza och åt middag på en italiensk resaurang och sedan vidare till en konsert! Kom hem runt 1-2 tiden och då var jag helt slut och gick och lade mig nästan på en gång men med ett leende på läpparna.
Hade en riktigt bra födelsedag och det känns rikitgt bra att äntligen vara 18 :D
Måste verkligen bli bättre på att ta bilder, ska skärpa mig från och med imorgon! Tänker så varje dag hehehe.
Hursomhelst, tusen tack för alla gratulationer som jag har fått! Tänker på och saknar er alla! Puuuuuusssss!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sanna säger:

Grattis på födelsedagen!
Tycker absolut du ska åka till Hawaii, det är helt underbart här! :)

2013-09-19 | 08:38:38
Bloggadress: http://ohmyhawaii.blogg.se
Biggan Thorin säger:

Här kommer en hälsning från Lydias mamma. Har fikat med din mamma på Waynes idag och haft det så mysigt.
Hur har du det over there? Flyter dagarna på? Lydia har haft det lite tufft men är nu på G igen vilket känns skönt.
Skickar en kram från Hudiksvall och med önskan om en fortsatt härlig vistelse i USA 😀😃😄

2013-10-13 | 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback