It's time to leave Hudik

Åherregud, kan inte fatta att jag lämnar Hudiksvall om ca 1,5 timme!
Ena sekunden är jag hur taggad som helst och sedan förstår jag inte vad jag har gett in mig på hahah. Men det här bli nog bra, det kommer det att bli!
 
Alla väskorna är packade och nu är det väl bara att vänta.. :)
Imorgon kl 05:35 (tror jag) ska vi STS studenter träffas för att checka in våra väskor osv. och sen 07:35 går mitt flyg!!!!!
Om jag inte hinner blogga något mer inann jag åker så får vi höras av i USA. Önska mig lycka till!!!!!
 
 

Kommentarer
Vicki säger:

Lycka till och hoppas allt går bra! :D

2013-08-23 | 23:34:30
Bloggadress: http://vickiso.com
Marie säger:

Hoppas resan gick bra!
Puss och kram på dig!

2013-08-25 | 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback