3 dagar kvar!

Kan inte fatta att det bara är TRE dagar kvar! Känns som det var typ 6 månader nyss ju..
De senaste dagarna har jag spenderat bokstavligt talat i min garderob. Det här med att välja kläder är inte direkt min starkaste sida (seperationsångest.. haha). Men nu vet jag iallafall ungefär vad jag ska ha med mig.
Måste packa klart det mesta imorgon eftersom vi åker ner till Stockholm på fredag och sover över där. Asså shit, kan verkligen inte förstå att det är nu det gäller. Det här har varit en dröm så länge nu att det känns konstigt att det verkligen händer.
 
Mitt i allt packande idag beslöt jag mig för att ta en paus och satte ihop klipp från Turkiet resan. Blev väl sådär men jag tycker att det är kul att göra videos!
Förutom systemkameran kommer jag även ta med mig filmkameran till USA. Ska försöka filma så mycket som möjligt så var beredd att det kommer dyka upp klipp och videos då och då (kanske även videobloggar.. man vet aldrig haha).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback