White blank page

Idag var jag på hälsoundersökning! Den gick galant och nu har jag en tid inbokad för spruta nästa vecka.
Nu har jag bara en sak kvar att fixa och det är det sista fotoalbumet, har ingen som helst aning om vilka bilder jag ska ha med! Får försöka få klart det ikväll så jag äntligen kan skicka in det! :)
Annars är det väldigt mycket skolarbete att göra nu också, flera prov och inlämningsuppgifter innan lovet. Inte så värst kul kankse men det är som det är. Det är ju som sagt snart L O V.
Åh juste! Fick även veta att den 3:e december får jag TA UT MIN TANDSTÄLLNING!!! Efter 1,5 år är det äntligen dags, som jag har längtat!!
 
Bild från i sommras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback